Audyt warstwowy procesu – CQI 8 - SZKOLENIE NA ZLECENIE
- Pełnomocnicy
 - Audytorzy wewnętrzni
 - Kadra kierownicza
 - Specjaliści i inni pracownicy organizacji
 
- Przedstawienie metodologii prowadzenia audytu warstwowego zgodnie z przewodnikiem AIAG (CQI 8).
 
1. Audyt warstwowy procesu (Layered Process Audyt - LPA) – geneza.
2. Cele i klienci (odbiorcy wyników) audytu warstwowego.
3. Audyt wewnętrzny procesu / wyrobu / systemu a audyt warstwowy – porównanie.
4. Rola najwyższego kierownictwa w procesie planowania i realizacji audytów warstwowych.
5. Wytyczne AIAG (American Industry Action Group) dla branży motoryzacyjnej – CQI 8.
6. Podstawowe zasady prowadzenia audytu warstwowego:
- zasady kluczowe
 - zasada: każdy jest audytorem.
 
7. Etapy audytu warstwowego:
- planowanie
 - realizacja audytu, zachowanie audytora
 - identyfikacja i opis niezgodności
 - przegląd wyników audytów warstwowych
 - doskonalenie metody.
 
8. Realizacja audytu:
- przykłady list kontrolnych (audytowych)
 - audytowanie jakości – identyfikacja niezgodności jakościowych
 - audytowanie bezpieczeństwa – identyfikacja zagrożeń BHP
 - audytowanie produktywności – identyfikacja strat.
 
9. Ćwiczenia.
10. Panel dyskusyjny.
Przedstawiony program jest jedynie naszą propozycją, dlatego może być dostosowany do indywidualnych potrzeb oraz oczekiwań Klienta.
Doświadczony wykładowca, konsultant, audytor z doświadczeniem na stanowisku menedżerskim w przemyśle samochodowym. Posiada praktyczne umiejętności wdrażania nowych rozwiązań optymalizujących procesy wewnątrz organizacji produkcyjnych. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu ISO 9001, ISO 14001, ISO /TS, Core Tools: APQP, SPC, MSA, PPAP oraz CQI 8 – audyt warstwowy.
- Cena przeszkolenia GRUPY UCZESTNIKÓW dla danej firmy ustalana jest INDYWIDUALNIE.
 - Usługa szkoleniowa realizowana jest zgodnie z wytycznymi Klienta, który określa ramy czasowe, termin oraz miejsce realizacji. W związku z powyższym ostateczna kalkulacja cenowa uzależniona jest od ilości osób, miejsca przeprowadzenia szkolenia oraz indywidualnych życzeń Klienta.