Witamy na stronie www.bt.bielsko.pl
Wykorzystujemy pliki cookies, aby serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Mogą Państwo wyrazić zgodę na zapisywanie i przechowywanie plików cookies za pomocą odpowiednich ustawień Państwa przeglądarki. Szczegółowe informacje znajdują się w zakładce: Polityce prywatności

Wykorzystywane w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu internetowego. Dzięki tym plikom nasz serwis internetowy jest wyświetlany prawidłowo oraz możesz z niego korzystać w bezpieczny sposób. Te pliki cookies są zawsze aktywne, chyba że zmodyfikujesz ustawienia swojej przeglądarki internetowej, co jednak może skutkować nieprawidłowym wyświetlaniem serwisu internetowego.
Szablon do poprawy: Wykorzystywane w celu tworzenia statystyk i analizy ruchu w serwisie internetowym, co pomaga lepiej zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszenie struktury i zawartości serwisu internetowego (w tym zakresie wykorzystywane mogą być również pliki cookies podmiotów trzecich, tj. dostawców narzędzi wykorzystywanych w tym celu przez administratora). Te pliki wykorzystujemy, jeżeli wyrazisz na to zgodę.
Szablon do poprawy: Wykorzystywane w celu dotarcia z przekazem reklamowym do osób, które wcześniej odwiedziły serwis internetowy, podczas korzystania przez nich z innych stron internetowych lub portali społecznościowych (w tym zakresie wykorzystywane mogą być również pliki cookies podmiotów trzecich, tj. dostawców narzędzi wykorzystywanych w tym celu przez administratora). Te pliki wykorzystujemy, jeżeli wyrazisz na to zgodę.

Wczytywanie...

Prawo zamówień publicznych - indywidualne konsultacje - online

Adresaci:
  • Specjaliści wydziałów zamówień publicznych i inwestycji
  • Osoby, które przygotowują i przeprowadzają postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
  • Osoby, które odpowiadają za wykonywanie udzielonych zamówień publicznych w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Pracownicy działów zamówień publicznych, członkowie komisji przetargowych
Cel szkolenia:
  • Nabycie umiejętności profesjonalnego sporządzania oficjalnych tekstów, uporządkowanie zasad redagowania i przypomnienie zasad poprawności językowej i obyczajowej obowiązujących w pismach
  • Wskazanie przykładów błędów, przez które pisma stają się zawiłe i niezrozumiałe.
  • Przypomnienie zasad tworzenia korespondencji e-mailowej.
Treść szkolenia:

1. System teleinformatyczny do prowadzenia postępowania.

  • Portal mini e-zamówienia:
    - wykorzystanie narzędzi elektronicznych i publicznych usług funkcjonujących w państwowych zasobach w postępowaniach o udzielenie zamówienia
    - rejestracja instytucjonalna na e-Puap
    - pobieranie klucza publicznego do szyfrowania ofert i udostępnianie go na stronie internetowej wraz z SIWZ.
  • Platforma e-Zamówienia.
  • Komercyjna Platforma Zakupowa.
  • Postępowanie do progu unijnego w wersji elektronicznej od 1 stycznia 2020 r.
  • Rejestracja na portal e-faktura.

2. Środki komunikacji elektronicznej.

  • Wymagania techniczne i organizacyjne użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
  • Środki komunikacji elektronicznej służące do:
    - przekazywania ofert, wniosków, oświadczeń w tym JEDZ
    - komunikacji między stronami, w szczególności składania wniosku o wyjaśnienie treści SIWZ, wezwania do wyjaśnień rażąco niskiej ceny, informowania o czynnościach zgodnie z art. 92 ustawy Pzp.

3. Zabezpieczanie ofert wadium.

  • Zabezpieczenie oferty dokumentem wadialnym - czy dopuszczalna byłaby forma pisemna, czy też konieczna jest postać elektroniczna.
  • Zasady wnoszenia wadium przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – nowe orzecznictwo SN.

4. Procedura jawnego otwarcia ofert.

  • Otwarcie ofert złożonych w postaci elektronicznej.
  • Zamieszczenie określonych informacji na stronie internetowej.

5. Zasada jawności.

  • Udostępnianie protokołu postępowania oraz załączników do protokołu (w tym ofert) po elektronizacji.
  • Ograniczenia w dostępie do dokumentacji postępowania wynikające z Pzp.

6. Ochrona danych osobowych w zamówieniach publicznych od 25 maja 2018 r.

  • RODO w zamówieniach publicznych.
  • Dane osobowe w procedurze udzielenia zamówienia w kontekście: obowiązku określania wymagań w opisie przedmiotu zamówień publicznych na usługi i roboty budowlane dotyczących zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących zastrzeżone czynności.

7. Dokumentowanie przebiegu postępowania.

  • Wymagana forma sporządzenia protokołu wraz z załącznikami, w szczególności:
    - dokumentu zgodnego z brzmieniem Rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
    - oświadczeń o których mowa w art. 17 ustawy Pzp
    - wezwań kierowanych do Wykonawców uczestniczących w postępowaniu.
  • Przechowywanie dokumentów przekazywanych przez strony za pomocą środków komunikacji elektronicznej.

8. Kwalifikowany podpis elektroniczny.

  • Podpis elektroniczny.
  • Dokument elektroniczny.
  • Podpisywanie oświadczeń i dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym oraz weryfikacja poprawności złożonego podpisu.
  • Profil zaufany e-PUAP - czy kwalifikowany podpis elektroniczny można zastąpić poświadczeniem e-PUAP?

9. Zakres czynności objętych elektronizacją.

  • Komunikacja między zamawiającymi, a wykonawcami.
  • Elektroniczna dostępność dokumentów - jakie dokumenty należy udostępnić online?
  • Elektroniczne przekazywanie ogłoszeń:
    - biuletyn Zamówień Publicznych i Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej
    - strona internetowa
    - miejsce publicznie dostępne - czy ogłoszenie musi być wyświetlane na elektronicznej tablicy?
  • Składanie ofert i wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - przypadki umożliwiające stosowanie formy pisemnej.
  • Sporządzanie i przekazywanie dokumentów elektronicznych - zasady postępowania w sytuacji nieposiadania oryginału dokumentu, o którym mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp w formie dokumentu elektronicznego; przekazywanie dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, pełnomocnictwo w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
  • Umowy w sprawie zamówienia, jej aneksy oraz czynności dokumentujące pracę Zespołu do nadzoru nad udzielonym zamówieniem mają być sporządzane w formie elektronicznej?
  • Składanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia elektronicznych dokumentów: informacji o podmiotach wpisanych do KRS, zaświadczeń z CEIDG, zaświadczeń o niezaleganiu w opłacaniu składek, informacji o niekaralności z e-KRK.

10. Mini portal e-Zamówienia Urzędu Zamówień Publicznych.

  • Omówienie instrukcji użytkowania portalu.
  • Logowanie do portalu.
  • Kroki postępowania zamawiającego.
  • Kroki postępowania wykonawcy.
  • Formularze zamawiającego.
  • Formularze wykonawcy.
  • Szyfrowanie i deszyfrowanie plików.

11. Procedury prowadzone ze środków UE po wytycznych MR.

12. Procedury podprogowe do kwoty 30 tys. euro.

Prowadzący:

Trener szkoleniowiec Prezesa UZP, absolwent Prawa Zamówień Publicznych UMK, członek Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych, doradca w sprawach zamówień publicznych do występowania w rozprawach arbitrażowych w Sądzie Polubownym UZP jako pełnomocnik strony włącznie, specjalista od opracowywania zarządzeń wewnętrznych, regulaminów zamówień publicznych, regulaminów pracy komisji przetargowej, regulaminów kontroli wewnętrznej. Pełnomocnik obrony przed komisjami orzekającymi o naruszenie dyscypliny finansów publicznych i kontrolami NIK, UKS i CBA oraz IW w zakresie nakładania korekt finansowych. Posiada poświadczenie bezpieczeństwa osobowego do klauzuli „poufne”. Twórca procedury koszykowej. Wykładowca posiada rozległą wiedzę praktyczną.

Informacje:
  • Do podanej kwoty należy doliczyć 23% podatku VAT
  • Cena od osoby obejmuje: dostęp do platformy, konsultacje
  • Warunki techniczne - komputer, laptop (wyposażony w kamerę oraz mikrofon) podłączony do stabilnej sieci z szybkim połączeniem Internetowym oraz najnowsza wersja jednej z popularnych obecnie przeglądarek - np. Chrome, Firefox, Opera itp.
Cena:
300,00 zł
Opiekun szkolenia:
Dorota Gumińska
Tel:
33 812-91-21; tel. kom. 530-611-990
Email:
d.guminska@bt.bielsko.pl
Miejsce szkolenia:
Do ustalenia