Witamy na stronie www.bt.bielsko.pl
Wykorzystujemy pliki cookies, aby serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Mogą Państwo wyrazić zgodę na zapisywanie i przechowywanie plików cookies za pomocą odpowiednich ustawień Państwa przeglądarki. Szczegółowe informacje znajdują się w zakładce: Polityce prywatności

Wykorzystywane w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu internetowego. Dzięki tym plikom nasz serwis internetowy jest wyświetlany prawidłowo oraz możesz z niego korzystać w bezpieczny sposób. Te pliki cookies są zawsze aktywne, chyba że zmodyfikujesz ustawienia swojej przeglądarki internetowej, co jednak może skutkować nieprawidłowym wyświetlaniem serwisu internetowego.
Szablon do poprawy: Wykorzystywane w celu tworzenia statystyk i analizy ruchu w serwisie internetowym, co pomaga lepiej zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszenie struktury i zawartości serwisu internetowego (w tym zakresie wykorzystywane mogą być również pliki cookies podmiotów trzecich, tj. dostawców narzędzi wykorzystywanych w tym celu przez administratora). Te pliki wykorzystujemy, jeżeli wyrazisz na to zgodę.
Szablon do poprawy: Wykorzystywane w celu dotarcia z przekazem reklamowym do osób, które wcześniej odwiedziły serwis internetowy, podczas korzystania przez nich z innych stron internetowych lub portali społecznościowych (w tym zakresie wykorzystywane mogą być również pliki cookies podmiotów trzecich, tj. dostawców narzędzi wykorzystywanych w tym celu przez administratora). Te pliki wykorzystujemy, jeżeli wyrazisz na to zgodę.

Wczytywanie...

Praktyczne aspekty skutecznej sprzedaży i pozytywnej komunikacji z kontrahentem - SZKOLENIE NA ZLECENIE

Adresaci:
  • Szkolenie skierowane jest do osób, które na co dzień zajmują się sprzedażą i pozyskiwaniem klientów oraz osób odpowiedzialnych za budowanie długotrwałych relacji z klientami.
Cel szkolenia:
  • Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy i nabycie praktycznych umiejętności z zakresu wykorzystania skutecznych technik sprzedaży oraz komunikacji.
Treść szkolenia:
  • Zasady budowania bazy potencjalnych klientów
    - Sprzedaż w dobie rozdrobnionego rynku
    - Wiedza i zdobywanie nowych informacji handlowych
    - Dowiedz się kim jest Twój kontrahent
    - Weryfikacja kontrahenta, skąd czerpać wiarygodne informacje
  • Wzorowe przygotowanie do wizyty handlowej
    - Jak właściwie rozpoznać potrzeby Klienta
    - Źródła i sposoby pozyskania wiedzy o potrzebach kontrahentów
    - Merytoryczny plan sprzedaży
    - Jak doprowadzić do spotkania z właściwą osobą ?
  • Aspekty sprzedaży
    - Efektywna komunikacja
    - Ćwiczenia techniki aktywnego słuchania i zadawania pytań
    - Jak rozmawiać z kontrahentem by nas zrozumiał
    - Umiejętność udzielenia informacji zwrotnej
    - Techniki wywieranie wpływu w sprzedaży, umiejętność zwalczania obiekcji
    - Psychologia negocjacji, a finalizacja rozmów
  • Profesjonalna prezentacja oferty i znajomość produktu
    - Jakie argumenty przekonają klienta do wyboru właśnie naszej oferty
    - Sztuka doradzania, a sprzedaż produktu
    - Co może zagwarantować przedstawiciel handlowy ?
    - Pokonywanie obiekcji i przekonanie klienta do skorzystania z oferty
  • Cechy skutecznego sprzedawcy
    - fizyczne - postawa, głos, ubiór
    - psychiczne - komunikatywność, empatia, życzliwość wobec klienta
    - umiejętność radzenia ze stresem
    - determinacja w działaniu
  • Budowanie długofalowych relacji z Kontrahentami
    - Opieka posprzedażowa
    - Terminowość dostaw i skuteczna reklamacja jako efekt dobrych relacji z innymi działami
    - Budowanie sieci powiązań
  • Planowania czasu pracy
    - Efektywne wyznaczanie celów i monitorowanie uzyskiwanych wyników
    - Zasada Pareto, klasyfikacja ABC
    - Właściwa organizacja pracy

Przedstawiony program jest jedynie naszą propozycją, dlatego może być dostosowany do indywidualnych potrzeb oraz oczekiwań Klienta.

Zajęcia mają charakter interaktywny, prowadzone są metodą warsztatową.
Słuchaczom proponujemy między innymi: „burze mózgów”, analizy przypadków, ćwiczenia indywidualne
i w grupach, dyskusje kierowane, mini wykłady.

Prowadzący:

dr Leszek WOSZCZEK
Doświadczony trener z zakresu sprzedaży, zarządzania zespołem, przywództwa, komunikacji interpersonalnej oraz obsługi klienta. Prowadzi szkolenia zarówno dla administracji publicznej jak i biznesu oraz studentów w sposób szczególny, uwzględniając specyfikę skutecznego uczenia się stosując metody i zasady andragogiki. Wykorzystuje nowoczesne techniki (NLP) tak, aby uczestnikom poprzez stosowanie metod „zakotwiczyły się” nowe, pozytywne nawyki. Podczas zajęć odwołuje się także do metody ABL (Activity Based Learning – uczenie w oparciu o aktywność) metody powszechnie uznawanej za najbardziej odpowiednią dla szkoleń aktywnych i zdobywania umiejętności praktycznych. Bardzo wysoko oceniany przez uczestników szkoleń. Prowadził wieloetapowe szkolenia kadry menedżerskiej, związków zawodowych, pracowników działów administracyjnych, technicznych i marketingu wielu firm. Jest również w tym zakresie autorem i współautorem publikacji krajowych i zagranicznych. Bardzo wysoko ceniony przez słuchaczy. Szkolił między innymi: Zakłady Azotowe w Puławach ● Bonduelle ● Tchibo ● Dr Oetker ● Cadberry Wedel ● Wyborowa S.A.● Ustronianka ● Colgate Palmolive ● Jurajska ● Fazer ● AIG ● Ziaja ● KGHM ● Delta Plus Polska ● Krüger Polska ● Variant S.A.

Informacje:
  • Cena przeszkolenia GRUPY UCZESTNIKÓW dla danej firmy ustalana jest INDYWIDUALNIE.
  • Usługa szkoleniowa realizowana jest zgodnie z wytycznymi Klienta, który określa ramy czasowe, termin oraz miejsce realizacji. W związku z powyższym ostateczna kalkulacja cenowa uzależniona jest od ilości osób, miejsca przeprowadzenia szkolenia oraz indywidualnych życzeń Klienta.
Cena:
Opiekun szkolenia:
Ewa Sokalska
Tel:
33 812-91-04
Email:
e.sokalska@bt.bielsko.pl
Miejsce szkolenia:
Do ustalenia