Witamy na stronie www.bt.bielsko.pl
Wykorzystujemy pliki cookies, aby serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Mogą Państwo wyrazić zgodę na zapisywanie i przechowywanie plików cookies za pomocą odpowiednich ustawień Państwa przeglądarki. Szczegółowe informacje znajdują się w zakładce: Polityce prywatności

Wykorzystywane w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu internetowego. Dzięki tym plikom nasz serwis internetowy jest wyświetlany prawidłowo oraz możesz z niego korzystać w bezpieczny sposób. Te pliki cookies są zawsze aktywne, chyba że zmodyfikujesz ustawienia swojej przeglądarki internetowej, co jednak może skutkować nieprawidłowym wyświetlaniem serwisu internetowego.
Szablon do poprawy: Wykorzystywane w celu tworzenia statystyk i analizy ruchu w serwisie internetowym, co pomaga lepiej zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszenie struktury i zawartości serwisu internetowego (w tym zakresie wykorzystywane mogą być również pliki cookies podmiotów trzecich, tj. dostawców narzędzi wykorzystywanych w tym celu przez administratora). Te pliki wykorzystujemy, jeżeli wyrazisz na to zgodę.
Szablon do poprawy: Wykorzystywane w celu dotarcia z przekazem reklamowym do osób, które wcześniej odwiedziły serwis internetowy, podczas korzystania przez nich z innych stron internetowych lub portali społecznościowych (w tym zakresie wykorzystywane mogą być również pliki cookies podmiotów trzecich, tj. dostawców narzędzi wykorzystywanych w tym celu przez administratora). Te pliki wykorzystujemy, jeżeli wyrazisz na to zgodę.

Wczytywanie...

Budowanie realacji w środowisku zawodowym - SZKOLENIE NA ZLECENIE

Adresaci:
Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest wzrost kompetencji uczestników w zakresie komunikowania się i budowanie relacji z podwładnymi i przełożonymi poprzez:

  • zapoznanie uczestników i nauka kluczowych elementów komunikacji interpersonalnej, wpływających na efekty i jakość codziennej pracy
  • doskonalenie umiejętności budowania pozytywnych relacji
  • wykształcenie aktywnych postaw związanych z budowaniem autorytetu
  • nabycie praktycznych umiejętności związanych z budowaniem autorytetu
  • doskonalenie umiejętności skutecznego radzenia sobie w sytuacjach trudnych związanych z konfliktem w grupie.
Treść szkolenia:

I. BUDOWANIE EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI – psychologiczne aspekty:

  • Ćwiczenie wprowadzające „Co wpływa na porozumienie?”
  • Dyskusja nt. komunikacji dwukierunkowej i znaczenia sprzężenia zwrotnego
  • Wypracowanie zespołowe istotnych elementów dwóch wymiarów komunikacji (werbalnego i niewerbalnego)
  • Znaczenie inteligencji emocjonalnej
  • W oparciu o przykłady Uczestników - sformułowanie zasad skutecznej komunikacji 
  • Grywalizacja – zdefiniowanie w zespołach barier komunikacji interpersonalnej.

II. NARZĘDZIA KOMUNIKACJI:

  • Ćwiczenie wprowadzające „Siła chwiejności uwagi”- różnice pomiędzy słuchaniem i słyszeniem
  • Zespołowe wypracowanie roli pytań w komunikacji 
  • Prezentacja i ćwiczenie narzędzi: parafraza, klaryfikacja, podsumowania. 

III. STYLE KOMUNIKACJI:

  • Analiza przykładów stylów komunikacji 
  • Zaprezentowanie powiązania stylu komunikacji (bezpośredni, ożywiony, metodyczny, wrażliwy) z typami osobowościowymi 
  • Zaprezentowanie i ćwiczenie Rapport’u - dopasowanie komunikacji w celu zbudowania porozumienia.

IV. JAK POGODZIĆ KOMPROMIS I ULEGŁOŚĆ WE WSPÓŁPRACY z podwładnymi i przełożonymi:

  • Asertywna postawa zamiast uległości lub agresji
  • Model asertywnej odmowy.

V. KOMUNIKACJA W KONFLIKCIE:

  • Metoda asertywnego reagowania na krytykę
  • Zasady asertywnego wyrażania opinii
  • Asertywna konfrontacja przekonań.

VI. ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW:

  • Autodiagnoza preferowanego stylu reakcji na konflikt
  • Zespołowe określenie roli szefa i członków zespołu w rozwiązywaniu konfliktów
  • Zaprezentowanie metody rozwiązywania konfliktów

Metody pracy: 

  • Case study – analiza przykładu
  • Panel wymiany doświadczeń
  • Dyskusja moderowana 
  • Zadanie zespołowe
  • Prezentacja / wykład

Przedstawiony program jest jedynie naszą propozycją, dlatego może być dostosowany do indywidualnych potrzeb oraz oczekiwań Klienta.

Prowadzący:

Certyfikowany trener, konsultant zarządzania oraz coach z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem. Aktualnie menedżer zespołu. Ukończyła studia wyższe z zakresu filologii polskiej i studia podyplomowe z zakresu organizacji pracy i zarządzania zespołami. Praktyk w zakresie zarządzania zespołami, obsługi klienta w jednostkach administracji samorządowej i publicznej oraz korporacjach. Specjalizuje się w tematyce obsługi klienta, rozwiązywania trudnych sytuacji z klientami oraz z zakresu rozwoju kompetencji menedżerskich. Posiada wieloletnie doświadczenie w realizacji praktycznych szkoleń i treningów dopasowanych do potrzeb uczestników. Cechuje ją łatwość zjednywania uczestników, wsłuchiwania się w ich potrzeby i praktyczne podejście do realizowanych podczas warsztatu działań. Wykorzystuje swoje doświadczenie zawodowe, dzieli się znanymi i sprawdzonymi praktykami.

Informacje:

Usługa szkoleniowa realizowana jest zgodnie z wytycznymi Klienta, który określa ramy czasowe, termin oraz miejsce realizacji. W związku z powyższym ostateczna kalkulacja cenowa uzależniona jest od ilości osób, miejsca przeprowadzenia szkolenia oraz indywidualnych życzeń Klienta.

Cena:
Opiekun szkolenia:
Ewa Sokalska
Tel:
33 812-91-04
Email:
e.sokalska@bt.bielsko.pl
Miejsce szkolenia: